Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Tuesday, October 25, 2011

hari tua ku.....

bangun je pagi alhamdulillah aku masih diberi oleh Allah nikmak kehidupan boleh bernafas....usia makin bertambah amalan masih ditakuk lama....aish mudahan dengan penambahan usia nih menyedarkan aku semua tu....rasa semakin tua dengan rumahtangga dengan ada anak2 buat aku rasa makin bertambah usia....everyday umah tak penah sunyi.....

pagi2 baba n anak2 dah menyumbangkan lagu hahahahahaha so sweet la....en hubby tanye nak ape????wah siap tanye2 nih.....aku cakap mmmm nk intan permata belian ble????nipu btoi tak la aku cakap ape2 la yg ikhlas dr hati kan....(cewah ye ye jek...haip mmg ye la caye la aku kan isteri solehah kuikuikuikui).....kate'y nak wat kejutan....tunggu dan nantikan la ape die eh......aku idok le mengharap pape pun....ala biase2 je sampai umur sampai la idok le beriye nak pape kan.....

ape lagi nak merepek aku pun tak tau.....mudahan kehidupan aku diberkati olehNYA dengan pertambahan umur nih ye.....

2 comments:

nusk said...

happy 27years young imah:)))) smg hidupmu dan keluarga sentiasa ceria dan yang penting dalam jagaan NYA.

Thanks 4 dis friendship

eimah said...

thanks sayang :)