Pages

Wednesday, February 22, 2012

anak ummi makin beso.....

salam semua....hari2 rs makin tua huhuhuhuhu...tua itu pasti...muda itu adalah pilihan ye tak....sejak2 anak dara sulong aku da skolah (walaupun saje suka2 main br 3 thn) aku tetap rs mcm dh makin tua plak aku....ala tak kisah la kan hakikat umur memang semakin meningkat.....

sejak skolah ni bangun pagi senang je tak payah kejut pun pukul 7.20 dh memang bangun bukak baju sendiri ambik tuala ajak aku mandi....sweet kan hhuahuahuahua.....ntah la kot awal2 je ke atau selamanya senang begitu....harap Allah permudahkan semua'y ye....

aku nih anto la kat tangga separuh je la bio je die jalan sendiri ke kelas....aku ckp kat dia
ummi~ "yong...ummi anto sini je tau jalan sendiri ye..."
yong a.k.a airis "ok asslamualaikum..."


sweet tak????nak nangis aku dibuat'y....aku nih dl dok b'imaginasi yang anak aku akan meronta2 nangis tak mau g skolah ye la suasana baru mungkin seminggu br nak ok....alhamdulillah anak aku walaupun br 3 thn smooth je segalanya....Alhamdulillah.....aku pun tunggu je kat tangga kot2 nak toleh kot merengek ke nak ikut....hagham.....toleh pun idok wakakakakakaka siap jalan cepat2 nak masuk kelas....sweet btoi anak ummi nih....k nk ambik die dr skolah dh adios~

Tuesday, February 21, 2012

Huhuhu kembo adik kikiki

Alkisah try punya try la jumpa la belek jumpa la benda nih try2 wallaweh superb ye la perak sama hahaha...cakap ngan en. Hubby.... Xpe la xdpt kembo gambo pun jd la....kome paham x???

Hahaha mesti blur je kan.....jap aku bg paham ye





tu la cite nye hihihihi sebab jakun ble dit gambo dok verangan dpt kembo...kembo gambo pun jadi la yek....ngekek yong airis nengok adik pun sama naik....

Monday, February 20, 2012

ipad for who.....

Hahaha aje try ngan ipad pinjaman....mcm best je nk berblog ngan ipad.....gigih la pas ni nk membeli kene usaha keras nih.....hehehe

Tuesday, February 14, 2012

ummi kuasa 3 akan bermula la ye

ini budak sudah gigih bertatih la ha....hari2 bikin ummi mengurut kaki sebab tak larat nak hambat hihihihi.....yang wat ummi lg tak larat yg ini
koje'y dok mengang adik'y dok suh tatih2 siap adik ngekek.....fuh kekadang siap pegang tangan adik ajo naik tangga camna....mau idok ummi jd hulk hahahahahahaha sabo je la....bermula la ummi kuasa 3 pasnih ye....sabau je la kan anak2 dh membeso

Monday, February 13, 2012

kuch kuch hota hai

layan habis cerita nih wakakakakakka sambil2 melipat kain menimbun bagi anak2 tido then kemas2 umah layan cite nih.....memang mengancam :p