Pages

Monday, June 25, 2012

Deactive Akaun FACEBOOK

wakakakaka tajuk tak boleh blah je.....sesape yang mencari aku kat FB tak ada la aku di sana...wah perasan macam la kau tu glamer orang penting untuk dicari.....

entah la lately aku adalah orang yang sangat bz dengan abang aku skali kiteorg dua beradik kena turun padang tempat yang mana proses pengisian minyak ni ha....macam2 hal la sejak tukar jentera baru nih.....kami nih kena la ambik tau takkan bio semua pekerja yang urus...kadang2 ada jugak benda yang tak boleh diorang urus kan.....

so aku ambik keputusan untuk meninggalkan FB untuk seketika berapa lama entah la kan...rindu dengan kawan....tak pa la tugas lebih penting...ni curi2 taip blog....so nanti aku ada masa aku cerita pasal expo baru2 nih ok....jumpa lagi uols

Wednesday, June 20, 2012

berusaha dan harus gigih

mulut mana yang tidak penah mengeluh????
mungkin yang hatinya bersih tidak macam hati aku mungkin....
selalu berusaha untuk menjadi insan yang berguna kepada semua

baik untuk suami, anak-anak, ibu bapa, saudara mara malah kawan-kawan....
setiap malam sebelum tidur sering berniat aku akan berusaha untuk jadi yang lebih baik dari semalam....
harus berusaha dan harus lebih gigih lagi walaupun mulut selalu mengeluh kepenatan tapi hasil adalah senyuman :).....


*mudahan segala urusan aku dipermudahkan oleh MU Ya Allah.....