Pages

Monday, July 4, 2011

nikmat Allah beri ibu jari yang tak ternilai....


yesss put up your tumb please.....good very good.....nak cerita di sini nikmat yang tak ternilai dan tak dapat bayangkan macam mana kalau kita kehilangan ibu jari sakit ibu jari dan seangkatan dengannya....al-kisah 2 hari sudah ibu jari aku bengkak kena duri tak ble buat pape weh nak menulis pun payah nak makan punya la hilang nikmat nk makan dengan tangan so makan pun ala kadar....

malam tuh mintak tolong la hubby tolong picitkan ibu jari yang membengkak nk mandikan baby pun payah nk pakai baju seluar dalaman bagai la pun payah mana tahan kan....sakit pun sakit la janji boleh bengkok gerak jari tu pun alhamdulillah....picit2 urut2 nk terkucil rs sakit tuh....demi anak relakan la kesakitan tu....alhamdulillah lepas urut2 bagai boleh dah gerak2 sakit berdenyut2 pun dh kurang....mase tuh terpikir Masya-Allah alangkah tingginya nikmat Allah bagi....kalau tak ada ibu jari tiba2 mana nk merasai kenikmatan semua tuh nak makan senang nak menulis senang semua senang la kan....jadi syukurlah atas pemberian Allah