Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, October 28, 2011

almas putri turn 7months old today










salam semua....saya almas putri binti abdul halim....hari ni saya tujuh bulan....nak tau tak saya dah pandai ape???saya pandai mop umah dengan baju yang saya pakai...sebab saya suke nyulur merata kadang2 saya suke sangat golek2 sebab lagi cepat sampai hihihihi.....ummi selalu marah saya sebab saya suke mengutip tiap kali saya nampak benda2 mesti saya nak kuti masuk mulut jadi ummi akan jerit panggil saya supaya saya tak masuk dalam mulut...ummi selalu jerit macam nih "adikkkkk!!!!ha buat ape tu???nak kene balun nih"....tiap kali ummi panggil mesti saya paling saye sengeh aje :)
saya suka makan jugak hari2 ummi masak untuk saya sebab kalau saya tak makan saya tak ble tido lena sebab saya nak makan nasi jugak susu pun mesti la saya nak susu ummi jek saya minum dengan banyak'y sebab saya nak membesar dengan sihat hehehehehe ble tinju ngan yong sebab yong slalu smack down adik....sekarang ummi cakap lepas sembelih kambing adik lagi ligat pai ummi sakit badan2 sian ummi tapi ummi sayang adik tak pe nanti adik dah ble jalan lagi ummi susah nak hambat kikiki...k la adik harap adik sihat tak susahkan ummi ngan baba....lepasnih adik nak memanjat plak :p

No comments: