Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Saturday, October 29, 2011

14.05 pm

"yang....ade message nih dr td dh ni kot la urgent sbb xbenti2 ade je message masuk..." aku kat dapo tengah membasuh pinggan2 lepas suma makan biase la rutin harian....lagi pulak mother n brother in law aku datang makan tengah hari......

 me     :"abg tolong tengok sape????"
hubby :"no name la yang tapi die bgtau nak nikah esok....ade ke kwn ayang kate nk kenduri yg terdekat nih????"
me      : "ntah la plak xde lagi baru ade angin je kompem tuh tidak...."
hubby  :" ce tepon kot la org salah no message kang tak pueh ati"
me       :" ok "


ha bingung aku sat....call la aku pun pastuh tanye sape nih???rupe2 si nasha A.K.A syera.....gelak sakan aku dengo cite die....tu la kate'y janji Allah sape tak dapat mengelak sejauh mane nak lari ke nak hambat belum tentu dapat sebab janji Allah itu pasti betul la kite dok sebut2 kite hanya merancang tapi Allah yang menentukan.....

selamat pengantin baru buat sahabat aku NURUL INSYIRAH BINTI MOHD ISHAH dan suami....semoga berbahagia hingga hujung hayat kalian....aku tumpang bahagia utk korang

1 comment:

nusk said...

haha senang beno yek..pape pun dah selamat jadi is3 org ..Alhamdulillah