Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, December 30, 2011

TENTANG DHIA lagi~

sane sini bercerita tentang cerita nih....aku adalah salah seorang penonton setia k....dari mula hingga la semalam episod akhir....ha berderai ayo mate aku semalam siap teresak2 lagi....aduyai dahsat'y kesedihan yang melanda.....aku nih kalo nengok cite tu or bace novel aku selalu letakkan diri aku pade situasi cerita tuh....emo bukan ape aku dapat rase'k kalo jauh ngan suami n suami wat 'dek' jek.....tu yang sentap habis tuh....

start pas aku solat maghrib ngam2 time tengah sedih kome weh....en suami g surau idok le join aku....bile die balik je kul 8 ngam2 udah abih cite tuh aku dok tereksak2 udoh laki aku kelam kabut heran aku kate la dhia ngan zikir mati......cinta hingga ujung usia.....aish....siap gelak suami aku k....sabo je la.....

ha datang koje pagi nih bengkak2 mate k....ghope gaduh laki bini teroyak ye hahahahahaha....pape pun penangan cite nih hebat banyak yang ble blajo.....pasnih cite ape plak....kalo layan dr mule memang haghu huhuhuhuhu

No comments: