Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, January 21, 2011

maaf....xda niat nk sembunyi....

cewah ngade je title kat atas tuh eh....aku nk kabo nih dear frenssss aku pregnant again.....sblm nih orang tanye aku kamu ngandung ke imah???ha???idok eh (aku tau la aku gemuk-b'monolog dlm ati)...yess berat badan aku idok naik pun dan peod aku mmg jap ade jap idok so aku pun x le pikio aku nih pregnant kan mmg xde niat pun nk sembunyi tsk...tsk...sob...sob....kome jangan le marah kat aku...baru nih je aku br tau after ade gerakan kt womb aku....
bile first time rs tuh aku m'jerit kat hubby aku abang!!!ade gerakan kat perut nih!!!!!!perasaan ke ape nih???then xde dh....aku pun kate ish perasaan je nih.....then aku pun trs le nk terbang ke Sarawak kan.....mase tuh aku demam so gagah jgk le musim orang demam kan so xde la ambik kire pape....then aku rs lg OMG!!!aku dpt rs kelainan hahahahaha....ms nih br la aku g check mmg yess nurse ckp aku prengnant yg heran'y perut aku xmcm aku ngandungkan airis dl 5 bln udah beso....nih da 7 bln weh br nak membeso n g scan pun mcm tgk doktor tulis berat janin 1175g xmcm airis dl 7 bln die dh 2kg++....nurse yg aku p tiap2 bln bwk airis pun heran xnmpk langsung perut aku sblm nih....xpe la pape pun aku mohon maaf le ye kalo ade yg berase ati kot marah aku xngaku aku pregnant....aku xde niat pun nk sembunyi bende elok watpe aku nk sembunyi kan....tp tuh la aku sendiri pun br tau....kome doakan la kesejahteraan aku eh mudahan sume ok....tp agak takut plak kali nih....mcm ntah le mainan perasaan je kot....

3 comments:

Anonymous said...

OMG ye ke mah.aku baru tau je ni ha.hehe Tahniah.ate, mesti anak lelaki, sbb perut kecik je.masa ko pegnent kan si airis, mak aih, takut aku tengok perut ko, besar bukan main.hehe. tak lama je lagi ye. yeay! =)

eimah said...

hehehehe a'ah xlame je lagi....tggu aku scan bln nih kalo nmpk,nmpk le kalo idok tggu je la hahahahaha nk wat 3D xmampu den ekekekekeke

SecEbIs kAsIh aYu said...

Tahniah Eimah..bestkan kalo cm2.mmg btl2 suprise. hehehe..semoga segalanya berjalan lancar.amen...