Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, January 24, 2011

jalan2 makan angin...kamik ke sarawak~

ewah....dah basi le citenye....bkn ape xdan le minggu sudah g bercuti-cutian ke kuching sarawak.....pastuh masuk koje balik udoh kursus ate ghope mane nak bercerite ceriti kan....i bz u ahaks....al-kisah bermula aku demam before g sarawak....hadoi mintak2 airis tak jangkit tp Allah Maha Kuasa jadi'y kami 3 beranak demam....ari nk g tuh hadoi aku batuk sangat teruk airis ms tuh xde nampak tanda2 nak demam tp baba'y da ade tanda2 nk jadi macam aku so telan ubat xmau gak alahai....sabo je la kan kalo ble cancel aku cancel da tp xdapek sbb da book 4 bln sudah hahahahahaha....so kami gagahkan juga melangkah.....hadoi terseksa tau jiwa dan raga tp kami pasrah cewah.....airis plak demam sesampai di kuching hadoi tgk la sian beno....
siap kene bawak g sepitak ate suhu 39oc mau xsuspen mak hukhukhuk....die demam jek xmau ayo lain melainkan laici....gamak'y sebab dulu aku ngandungkan die asyik minum ayo laici jek.....menurun gamak'y hahahahahaha....ble la bg aku sarawak.....antara sarawak ngan sabah aku suke sabah lagi hahahahaha.....kami kuar je hotel pagi mesti balik malam tp utk 2 ari jek la mcm tuh ari seterus'y sat jek sbb anak teman demam....idok le dapat g paso satok ngan silikin.....agak rugi la kan tp mane rugi anak lagi teruk atau xdapat jalan???ha ce jawab???sape xsyg anak oi.....

kami jalan le kat water front.....pergh cantik sgt bile malam menjelma....kami dok tepian sungai tuh asal nk naik bot ato cruise tp memandangkan anak xbape sihat kami pun sik naik la.....makan kat situ senang la maksud aku water front.....banyak berderet kedai...kami decide kt 1 kedai nih sbb nampak mengancam kan lain dari yang lain yg paling penting die putar ayat Quran jek sejuk tinge kami....menu kami mintak sume yang xpenah makan kat semenanjung hahahaha harus la cube kan kalo x rugi la

lincin kami makan tp idok di snap sbb airis da ngamuk nk balik ate da mlm ngantuk le die kan lagipun badan xbape sedap.....kat sane 1 destinasi ke 1 destinasi sangat le jauh hadoi tension pun ade tp da alang2 jalan harus la pegi kan xpegi rugi le kan....kami g taman orang utan crocodile jumping la kolam ikan la....so far ok la ctu bkn ade boye je binatang lain pun ade



ahaks....nih je la nk cite cewah pape nnt aku update lg no....

3 comments:

nusk said...

huhu ni percutian demam nama nye..takpe lah dah nak demam smua nak buat cemana yg penting smua bjln lancar...aku tah bila nak smpi... huhu ye la rmi ckp sabah lagi best..
p/s: ate berempat le kome jalan yer:P

che'wa said...

wahhh..gambo mknn tu mmg menarik p'hatian hahhaaaa..

dah nk sakit nk buat camna :D..t ada rezeki jln2 ke lain plak ye :D

eimah said...

gyah~tu le nih name'y baby moon gtu...xpe nnt kite ble pakat p reramai wat rombongan ke sane...kalo nk p cket2 xsyiok pastu meriah kan kalo p reramai...nnt kite set time next year awai2 ke tggu sume ble g....
kak wa~wawawa jgn kate tingin haghu nk kene p beli kt sane kehkehkeh