Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, August 4, 2010

sedih beriye nangis weh....

adoi sedih'y nengok cite gelora di hati sara.....aku beriye nangis....anak da tdo sob...sob...sob....aku sorg2...hubby aku xbape sihat so die baring2 je la kan xlayan pn ape aku nengok da xsihat....aku xabh2 sob...sob..sob menghayati btoi cite....

aku mmg le b'jiwe sensatip weh menghayati watak meletakkan diri pd watak oooo hahahahahahha sile gelak sekuat ati k....tetibe hubby aku pegang aku... t'kejut beruk die nengok aku nangis....eh yang nape nih sakit tang mana???pesei nangis??? sile gelak lagi yek  hahahahahha aku pn sob...sob...sob pai abh cite yg hubby aku panic....mcm panic room tuh hahahhahaha xde la poyo jek bile abh cite br aku kabo hahahahaha gelak beriye hubby aku xpadan ngan xsihat.....sile ketuk aku ye kahkahkahkah...poyo x aku????tu je nk kabo

2 comments:

nasaoji said...

hahaha..aku pun neleh ayor mate nengok citer sara tu...gerammm jer ngn rina!..

eimah said...

hahahahaha...kamu pn same...mmg aku geram beno udoh lengade...sakit ati btoi...mmg menjadi cite deme....yg laki mcm lembu kene cucuk idung...aish...