Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, April 5, 2010

owh lame beno xb'blog hahahahaha

arinih airis genap 6 bln....kejap je rs mase b'lalu....mcm2 ujian sbg ibu aku lalui....manis masin pahit tawo sume ade hahahahahahaha name pn asam garam kehidupan....manis sgt dpt menatap ank depan mate...kalo ble nk je dok umah jg ank xpayah keje...hohohoho statement gile nih...zaman skrg sume nk pakai duit mane ble gtu....

smlm hubby aku bwk g cameron kebetulan mak andak nk g mmg dh rancg nk g then mak aku pn nk ikt so bwk la da wktu keje jg cucu2 time ujg mggu bwk la jln kn....sejuk bkn main pai airis udoh selesema....tp xtrk la biase je...da mcm g luo negare jek hahahaha acik g airis ble dok durham x????
sepanjang jalan pai la nk blk idok le tdo2 teruje gamak'y....ish aku nih udoh penat die dok ngekek pehtu nk bueh2 mane mau dlm kete bkn umah hihihihi....mujo le idok merap...kalo da merap menguji kesabaran aku btoi kdg2 xsabo kene mrh le jd trs le meraung pandei beno le plak...paham bahase....ish2 bdk2 zaman skrg mmg gtu kot yek....

alhadulillah airis still nk aku nyusukan aku pn xnk cmpo lg sbb susu byk lg....mak aku pn xbg cmpo rugi buang duit jek hehehehehe....kekadang je t'pakse blk ngejut xpai tghari udoh kene blk sbb die merap wat perangai bdk mmg le kn nk wat cmne perah la b'botoi pn kalo dtg angin merap apah pn xgune....skrg airis aku bg mkn bubo kalo dan aku wat kt kilang aku wat...kalo xdan aku msk2 kt umah mak pehtu tinggai mntk mak tlg tgk hehehehehe....ank da makin beso kene le rajin kalo maleh udoh le kering le ank pehnih hahahahaha...skrg xsabo nk tggu airis jalan wah gtu biase la da pandai 1 dh xsabo nk tggu pandai pe plak peh nih...ish dahsat kn hehehehehe...nnt aku post lg pe yg airis ble wat selain dr nangis ek hehehehehe

4 comments:

nusk said...

lama tak post entry..airis kamu makin comey imah ooiiii...

smg airis mbesar dgn sihat dan kuat. menjadi anak cerdik dan solehah..aminn

eimah said...

makin bueh ade la....die naik walker laju je godek2 kaki...aku kot makin kurus hahahaha ye sgt le....same jek

che'wa said...

kejap je masa b'jln kan..tau2 airis dah beso..lg beberapa bln dah bole pakai kasut cantik2..x t'kejor la pas ni eimah..

muahhhhh sket kt bb airis comeii!!

wa said...

comel nye airis!! boolat beno yek! udoh ghope bejalan ke obersea! aku pun nak gi cameron gak aa.. huhu