Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, April 7, 2010

ckp mak selalu benar.....

hahahaha n3 nih just tingat kate2 mak.....dan ape mak kate tuh slalu terbukti benar......mak slalu ckp setiap yang berlaku tu pasti ade hikmah disebalik kejadian....dan yezzzzzzzaaaaaaa mmg btoi selepas ape yang berlaku tu nmpk hikmah yang tak ternilai manfaat't.....

syukur dengan ape yang kite ade jangan slalu nampak kesalahan orang....tu mak selalu pesan...aku slalu xpueh ati je mst aku luah kat mak....bkn ape aku xpueh ati memang berasas....org lain xtau pape sedap je ckp kte cmtu.....kalo xtau pape DOK DIAM TUTUP MULUT.....mak mst selit gak kate2 semangat kat aku mst nasihat kadang pai aku nangis le sbb mak memahami situasi....jap nk gelak hahahahahaha....nk tau nape????dulu mase mak keje xjd housewife mcm skrg mak xpnh pn nk ambk tau ape yg t'pendam dan ape yg didendamkan dalam ati.....sejak jd housewife mak byk mase untuk kami gamak'y....

memang aku akui dulu aku mane nk cite itu ini ngan mak ayah tuh aku slalu cket2 kawan.....mak aku pn pasan tuh koje aku dl gayut je ngan tepon cket2 ooi ngn ain pehtu slalu ajak tdo umah aku....slalu jd teman aku ain ngn wa....rindu btoi saat tu.....ayah aku dulu mane ade umah sgt dlm seminggu seari dua je dpt jmp.....sbb'y ayah g anto brg niage.....mak plak keje shift sape nurse paham la xkeje nurse pn paham gak kan hahahahaha so mak balik da penat....yg setia jg kami mak andak le..... 

dulu2 kami mane dpt merase sume mcm skrg.....org je nmpk senang tp tuh skrg....Alhamdulillah le Tuhan bg kami skrg nih senang....terlalu syukur dengan kehidupan yg telah dikurniakan....kalo kite nk bezakan zaman dulu ngn sekarang terlalu banyak beza dan xpatut dipertikaikan......tp nape mst ade yg pertikaikan.....kalo ikt ati aku yang marah mmg nk je aku sembo....tp mak kate NO NO....AS-SOBRU....tuh la mak slalu ckp....jd bile mak kate gtu akur la aku....kalo aku mulut mane ble tahan lepas je....tp mak kate jgn le laju beno mulut tuh.....hohohohohoho.....hope ank aku idok le ikt perangai aku yg cun melecun nih hahahahaha
mudahan anak aku jd anak yang solehah...xlupe jugak ank korg aku doakan jd anak yang soleh dan solehah hendaknye....amin ya Rabbal A'lamin.....

2 comments:

nusk said...

sememangnya best kalau mak ayah boleh jadi sahabat dan tempat rujukan...mudah2an esok kita pun blh jadi teman yang baik utk anak2;)

eimah said...

a'ah aku pn harap dpt jd teman utk anak2 aku...wah anak2 planning ank ramai beno ke????kahkahkah