Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, January 22, 2009

pelik???

huhuhu smlm aku skt perut yg amat sgt Mr H ckp angin kot sbb pg smlm aku xmkn n mkn pg pn lmbt...perut da biase isi awl bile lmbt gtu plak jd'y...blk keje dlm kul 6 trs blk umah aku xlrt nk g jejalan...selalu pas keje aku ngn Mr H akn g bercinte dl kt kuale hahaha (mcm ade pape je kt kuale nih)g pusing2 g minum2 huhuhu g buang mase lepak2 hahaha...tp smlm trs blk melepap ats katil...perutku tidak enak je rs...bile duduk rs nyucuk....dgn baik ati Mr H g la wat Jus Halia suam utk aku keluaran Afiat (wah promote tuh) peh tuh dengan rela angin aku kuar hahaha lega la cket then Mr H buh la Minyak Hangat Afiat (uish lg promotion hahaha)pas maghrib then aku trs t'tido...sian plak Mr H die lapo aku tido plak...die skt pale migrain dtg plak...nk muntah aje keje'y...

smlm die mkn cket je slalu kalo mkn xtambah xsah...sian plak aku tgk die....then aku pn nk jd istri solehah mst la merawat suamikn...hahaha aku pn picit la pale aku bg minm air suam then trs t'tdo...sian aku tgk die....aku da ok cket aku pn g la lipat kain....aku msk blk bilik tgk die dok ngerang skt sian die....aku pn picit pale lg aku pn doa la supaye suami aku sihat sentiase dan ble tdo lena....alhamdulillah doa aku termakbul....tp pg td skt blk pale'y...mak pn bg la panadol utk ilg'k sementare...mak suh beli 100 plus riso kot nk demam kn...xpe tuh karang ble beli hehehe...

skt punye pasai die xsempat nk peluk aku hahaha mmg rutin harian kalo x die xble wat keje ekekeke (gatei je bunyi tp tu la bile da kawen tu la hakikat'y dl xpeluk pn xpe ble ke keje)then td kebetulan aku dok kt bilik GM dok bace2 kitab Mr H dtg aku igt nape die dtg peluk,aku senyum je la...xble nk wat keje kate'y peh tu br la die kuar g wat keje....uish bahagia aku rs...(nih nk bg jeles kt ain,gyah,reha,mar,ooi n fatin n pd yg xkawen lg hahaha)....kadang2 pelik jgk,kadang2 tuh kalo xnmpk depan mate aku rindu gile pd hal g padang g main jek...dl xpe plak....pelik dan aneh perasaan bile da kawen nih...tp pelik kah?????

6 comments:

nasaoji said...

PELIK?...-semangat aku mmbc bl ko ckp kit yut (sakit perut) tuh....

PELIK?..-yer..mmg pelik perasaan bersama lelaki taktala bergelar SUAMI dan tika jd KEKASIH...

moga perasaan itu, kekal slamanya..

MAH-baik ko promote gak produk2 ko kat web nih..untunng2, leh untung lg... ;)

eimah said...

amin...mudahan kekal perasaan itu...nnt aku try promote lg hahaha terutama set ubat bersalin memandangkan semakin ramai nk kawen dan dh kawen....ko smgt bc sbb nk tau aku da ade isi ke?hahaha blm lg aku tgh m'nanti dn trs mencube ekekekeke

che'wa said...

eimah ni kwa jeles ni..dlm bilik my hubby lak kome buat adegan asmara ye ;o,..abgggg nk jugak pelukkkk..;)ahaaakskkks..

eimah smua org menanti isi perut tu..amacam petua kwa dah buat?ish..ish..kalo la dimakbulkn tuhan akak la plg gumbira ni..

eimah said...

hahaha mane ade adengan asmara dana...peluk aje ekekeke...petua eh???kte tggu next month kptsn'y...hehehe imah pn excited nih....

nusk said...

waaa jelesnya aku nak kawin cepat!!!

eimah said...

xpe kte tggu 2010 same2 eh...wat awl thn ek