Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, January 5, 2009

masakan pertama aku buat suami hahaha



nih la masakan pertama aku untuk suami aku Mr. H....gulai tempoyak ikan patin nih la lauk plg die suke feberet tuh tp ikan pe pn xpe janji tempoyak ..aku nih xpnh msk pn gulai nih siap tepon mak andak tanye cmne nk msk yg sedap hehehe almaklum je la nk bg suami makan so kene la tanye kn kalo xtau...aku sgt suke bile Mr. H kate sedap siap makan nasi b'tambah2 pai 3 pinggan...nk nangis pn ade t'haru gile...cket2 nangis ntah pape aku nih....hahaha sejak kawen aku slalu gtu pantang t'haru hahaha...gatei je rupe aku kn...


buat odah btoi ckp ko walaupun ari2 kte tgk suami kte tp tetap rs rindu....dn btoi ckp ko jd wife nih sgt penat kerje b'tambah dengan banyak'y...tp aku redha aku try nk jd isteri solehah dan mithali....Amin....


ktorg suke sgt tgk gmbo nih hahaha nih ambk mase g kmpg Mr. H kt Senggang...kt anjung umah yan mase tuh ade org ngintai ktorg b'2 dengan muke yg sgt jeles hahahha....mmm mudahan kawan2 yg lain cepat bertemu jodoh dan disatukan Amin ya Rabbal A'lamin....

5 comments:

che'wa said...

sib baik kawin ngan org perak ye eimah,gulai tempoyak mesti x larikn..baguihh2 perut suami kena jaga tu..
letih x letih nk x nk kita kena buat koje kan,sabo baru sminggu lama2 sok ok la..

nusk said...

gulai tempoyak tue...huhu

nasaoji said...

pande ko msk yer..aku time bujang, pernah le bg en. N aku mkn gulai tempoyak tu, tp, dah kawen, RAJIN aku kuren..hehehe..

moga ko dpt jd WANITA PALING ISTEMEWA dlm HIDUP EN. H..

Call me -fa- said...

aku baru buka blog...

bz bz n bzzzzzzzzzzzzzz

imah mmg pandai msk!!

eimah said...

hahaha tu la sib baik kawen ngn org perak...pandai ke aku msk????mmm utk tekak sdr ble la kot ngeh3x