Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, December 3, 2008

kenduri puan odah....

huahuahua odah sudah jd puan skrg nih...xpe odah tu permulaan ke alam baru so jgn seday2 k kalo kene bangun awei hahaha (aku nih mcm la bgn awei sgt).....aku smpi same ngn rombongn laki'y si along (A.L.O.N.G along A.L.O.N.G along>>>>>nyanyi same2 ek)....odah sgt menawan ye hasil dr kerje tgn CIK OOI dr NURUL SALOON (wah promote plak)...kalo xcaye meh pakat2 kte tgk wajah odah yg cun hasil solekan CIK OOI....taraaa.....




cun gile kn.....


ramai gak la kengkawan yg dtg umah odah nih dlm dok pk sape la yg nk dtg umah die...kn ramai tu odah...havoc lg kndri ko siap ade makcik2 tanye nih sume dr mane?kwn sape?hahahah nmpk sgt le riuh rendah ktorg nih...tp plg best'y ko nih odah sempoi xde control2 da jln ke ckp ke hahaha tu sgt menarik ye...pengantin yg sgt okey cayalah...





tgk le gaye2 diorg nih...nih la yg wat riuh umah puan odah nih sume'y kasi gegar satu taman kampung simee lintasan meteor....hahahha cayalah ain tuh segan silu cewah....jap2 ade lg nih






nih plak pengapit puan odah CIK JIYYAH...tu pn xlame lg akn jd PUAN JIYYAH ye hahaha nih time dok tunggu si along la a.k.a EN NAJIB....tgk la gaye sempoi odah....tp gambo yg nih ble msk dlm mjlh contoh isteri solehah....






tgk2 sume nih la contoh isteri solehah nyambut suami salam baguih2 alhamdulillah igt ye sume nk dpt kaf ba ra kaf alif ta nun....pe die sume???>>>>>>>>>>keberkatan hehehhe...so aku pn ambk berkat gak la dr odah sbb aku pn xlame je da lg hahaha debo weh....





piiiiiiwwiiiiit!!!cayalah ade bakal pengantin plak hahaha aje nk gedik ambk berkat dr odah bg seri aku naik cket huahuahuahua....xsgke la plak hubby aku pn ikt tema...aku mmg la nk ikt tema...hahaha cayalah....ops ade lg gambo nih jap2






nih la org2 yg ikt tema baju kawen pn odah tgk....cun gile kn hahaha (bio la xde org puji bio aku puji sdr) ngeh...ngeh...ngeh....ade lg





eh eh...nape tu ain?ko nk g mane tuh? alalalala tunggu la jap weh...jgn la pegi...hehehe aje je tuh


ooooo ain kene dok blkg rupe'y sblh ya po'....tu nk bg imbang gmbo je cameraman odah srh ....ade ke lg gmbo ek nnt i tgk jap ek...itu aje la kot aku ade hehehe korg upload la yg lain ek...

8 comments:

Call me -fa- said...

best kan kenduri aritu!!

odah mmg sgt cantik...aku tak tgk lagi gambo odah yg dlm paper...cuma smlm ade org send kat aku di hp...uuuuuu...odah sgt canteekkk okk

bulan depan serang umah kamu puler...

p/s: debbo seee!hihihihih

nusk said...

amboi2 post ko ngn encik halim kat atas pelamin paling mahal mah! amek berkat la katakan..hihi

ye pengantin sgt sempoi ok dan aku adalah pengapit yg FAIL!

eimah said...

utk beh >> huahua meh serang umah aku...mmg cntk ko pn sgt cntk utk u ari tuh ye make up ko sgt natural
utk gyah >> ko la pengapit yg sempoi xde fail'y pengapit plg cun thn ini hehehe cayalah

nasaoji said...

yey yey...imah..nnti turn ko lak ek..ko rase le betapa penatnyer jd pengntin nih..lg satu..JGN CONTROL cun...huahuahuah...nnt sumer tak jdi...hehehe...

tx 4 cming my dear fren!!

nasaoji said...

mah, ko kene amik jyah as pengapit ko gak,..tuk ko tak rs gemuruh!!hahah...

nusk said...

banyak lah perlu ke aku? woi aku dah kata takmo jadi pengapit dah nanti lambat kawen...uwaaaaa!!

eimah said...

adik aku dgn sukehati dan rela nk jd pengapit aku siap tempah baju da xpe kwn2 aku just tenang'k aku jek ek mkn2 tdo2 jek

nusk said...

hihi baguih ada baguih...mmg ptut pon dia ngapit kamu :))