Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, July 5, 2012

salam nisfu sya'aban

salam semua....dah pertengahan sya'aban kita sekarang ni....2 minggu lagi sambut ramadhan la kita ya....seronok rasa macam tak sabar pulak.....

hari ni aku baru terkedek nak start puasa suanat sya'aban nak meraikan nisfu sya'aban....takut tak dapat merasa tahun depan....alhamdulillah setakat ni ok lapar ke dahaga semua ok xterasa dan paling seronok susu aku still banyak alhamdulillah....

tadi masa tengah hari balik si kecil macam biasa la rutin dia mesti nk menyusu kan....so far alhamdulillah dengan gembira dia dapat menyusu dan aku start pas sahur tadi makan2 niat la aku makan untuk banyak'k susu untuk anak aku dan aku buat jugak dulu masa airis....

jadi korang2 yang ada anak or tak ada anak masa sahur niat lah supaya dipermudahkan urusan dalam menjalani ibadah harian.....yang ada anak takut tak cukup susu berhenti la fikir semua tu yakin pada ketentuan Allah jaga kesihatan ok.....selamat menjalani ibadah dan selamat berbuka puasa bagi yang berpuasa ya :)

No comments: