Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, August 1, 2011

rase nk terbang 1 ramadhan

uish...super mak pun kalah kot hahahahaha....alkisah di pagi hening disubuh hari aku xsedo kul 4 pg sedo anak menangis si almas la aku pun celik2 nengok2 udah 4.40pg melompat anak aku tinggei jap letak nasi dulu...aku tdo umah mak sbb mak xsihat hadoi sedih beno nengok baring je badan lagi kecut....siap letak nasi terbang ke anak plak nyusu2 pujuk2 die tdo balik aku pun masak pung pang pung pang kul 5.05 pg siap 2 jenis lauk simple2 aje sbb xdan dh kuar lauk beriye mlm tuh....

pg td masuk lmbt gile sbb tggu yong aku dtg aku lupe die cuti sebeno'y....kalo x aku cuti la bukan pk sbb anak xde org jg tp pk mak xble bangun bile bangun jek muntah tu wat aku ssh ati nk tggl die sorang....nih pun penat xilang lg....si kecik ade aku angkut kt tempat keje huhuhu pape pun semoga ramadhan kali ini penuh barakah

2 comments:

nusk said...

Semoga dipermudah segala urusan dan diberi kesihatan yang baik buat bunda. Tkasih atas kiriman kamu. Ramadhan kareem :)

eimah said...

:) thanks n u are welcome dear....ramadhan kareem...kalo ngidam pape kabo eh