Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, March 23, 2011

kenangan silam aku dan diri mu~

semalam sebelum tido baring2 tengok tv pai kul 12 lbh....entah nape xble tdo lagi....so dok baring sembang2 ngan en. hubby...sembang la tentang kenangan silam....hahahaha gelak la lawak ooo kalo setengah orang xmau tanye dh xmau ingat kan....tp aku suke tanye jd aku kene la cite gak kan....

mcm2 la aku tanye ble lupe ke x masih tingat lg ke x....soalan bodoh x???xde la saje je sbb aku walaupun tu cinta pertama kita mane ble lupe tetap ingat idok le menusuk ke kalbu kan....just igt2 gtu je so idok le aku sentap kalo en. hubby tingat ke kan....


yg best'y en. hubby gelak sbb tetibe dok sembang2 mate aku t'lelap pastu aku dengo die gelak trs aku sedo rupe2 aku ckp ngarut ngigo hahahahahaha gile trs masuk dlm mimpi tuh....dh jg alamat'y payah le nk tdo balik so layan tv then pakse gak la mate last2 en. hubby dok dodoi tepuk t'lena jugak aku hahahahaha

No comments: