Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, February 4, 2011

cerita sedih si isteri :'( {mood sedih}

keadaan aku kali nih agak kurang memuaskan....darah kurang selalu sakit belakang n kat bawah perut area pale baby....pegi check up kt hospital xde masalah baby dalam keadaan yang baik....aku je selalu senak baby terlalu aktif mcm ummi die hahahahaha sampai ummi'y nk fengsan senak'y....dulu masa pregnant'k airis aktif jugak tp kali nih double aktif :)...alhamdulillah aku diberi peluang untuk merasai nikmat mengandung skali lagi dan menerima anugerah Allah yang paling berharga....

semalam kondisi aku adalah sangat tidak selesa....sakit belakang yang t'amat membuatkan segala urusan rumah terbatas....sang suami membantu aku menyelesaikan urusan rumah membasuh baju2 yang menimbun 3 hari dan pinggan mangkuk periuk sesingki penuh....hati aku sangat tersentuh dengan situasi semalam....walaupun sang suami sangat penat tapi tak de pun t'keluar dr mulut die perkataan tuh...sikit pun xde keluhan....si anak alhamdulillah semalam macam memahami kondisi ummi yang sangat tidak larat...sesudah sediakan susu 5oz terus tidur tanpa banyak ragam....buah hati ummi semakin besar tak lama lagi akan muncul adik yang belum pasti jantina....saat nih aku sangat sayu mata nih bagai di perah air bawang b'jurai air mate b'linangan di pipi....sang suami sangat la susah hati dikala sang isteri menangis....tak tentu hala dibuatnya....ditanye aku sakit ke???kenape nih???lagi la bertambah sayu hati nih

terus sang suami mendakap isteri yang tak berhenti menangis sehingga teresak....bukan sengaja tapi hati nih mudah sangat tersentuh bukan sakit ape pun tp melihat betapa aku seperti menyusahkan semua urusan terpaksa sang suami uruskan....aku bersyukur memiliki suami yang sangat penyayang....selalu aku macam nih kalau sarat mengandung sangat sensatif....

aku memohon pada Mu Ya Allah permudahkanlah urusan aku,keluarga dan sahabat handai aku....diberikan kesihatan tubuh badan supaya dapat menjalankan urusan duniawi dan ukhrawi....amin ya rabbal a'lamin

5 comments:

aramisz ``^_^ said...

ermm aku doakan hang sihat yer...itule anugerah sebenor nye org lain x leh rasa..
anugerah sbg seorang isteri dan ibu....
nnt da besalin gtau akk\u yek...aku bajet adik airis ni baby boy kot...
hehe neway take care umi... takmo sedey, nnt baby kuat majok lak...hahaha

eimah said...

tq dear....doakan aku selamat sume ye....mcm takut plak kali nih

nurulfive said...

sedih benorr mah..jgn le mcm tuh.
insyaAllah everything gonna be okay. aku doakan yg terbaik utk sahabat aku yg sorang nih.
nak nasihat pjg2 pun bukannye terer sgt aku nih.
aku tau ko kuat...jgn sedih2 ye..

eimah said...

yeah aku kuat huhuhuhu xkuat kene kuat jgk....doakan aku ye

nasaoji said...

hohhh..kamo...