Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, December 6, 2010

ape ye nk masak untuk esok....penin pk...

esok kan cuti awal muharam....ha jgn lupe plak bace doa nk tuko buku la kate'k....doa akhir thn dan awal tahun....asyik nk sambut happy new year omputih aje....bulan islam idok le pulok ye.....nih le die MANUSIA MUDAH LUPE.....

esok cuti jadi ape la nk dimasak esok nih....pagi2 harus la kan.....time keje pn aku wat gak sarapan walaupun xbp nk rajin tp kene rajin le kan breakfast is good for health...so aku pun pk bkn untuk diri aku tp untuk suami dan anak2....wah anak2 kau mantop....
aku nih agak rajin le gak search resepi ntah minat nk try ape yg baru....pantang nengok tv resepi xdan sanggup ku cari jugak dlm tenet rancgn tv n resepi tuh mcm resepi apam pelangi harmoni yg kuar kat nona harus la aku try....mggu sudah aku try wah menjadi u agak mantap kan sedap oooo wakakakaka puji diri sendiri lupe nk snap ate ramei beno kt umah mase tuh xdan nih aku try google kt tenet jek eh sape jek xde beza pun warne pun same mcm aku wat sedap ooo eh eh puji lg....

masyuk ooo bile makan rs xble benti anak aku mase dlm pengukus da keto nk makan....anak buah aku pun same si iskandar tuh....mmg xrugi buat ate br je kuar dr pengukus ilang da sebelah si airis ngn iskandar selamat kt deme....sgt syiok kalo masak orang suke makan.....penat ilang perut lapo pn ble trs kenyang....weh aku nk cite sai lain cmne ble kuar cite sai lain.....ish3x....dok pk menu ape nk wat gi cite menu yg da sudah wat.....nnt la search la menu yg best2 ye x...nnt aku cite menu ape aku wat eh....

No comments: