Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, November 10, 2010

alhamdulillah.....

ahaks....mcm xcaye plak anak aku dpt msk top 10 muncung menawan....tu br top 10 pasnih top 4 xsilap aku...ade rezeki ade la kan adat bertanding la katakan....kalo sape yg xtau cewah nk kene mention kah???ble la tgk blk ape aku bebel kt sini ekekekekeke

aku idok le b'harap mane pn saje suke suki masuk contest aje suke suki cewah mentang2 la ade anak sorang baru esok da melambak berderet larat ke nak masuk sume???ha sape nk jawab????kahkahkah ala nnt deme esok lg la menuju ke arus kemodenan lg hebat kot dr mak2 skrg ye x???silap aribulan kite yg deme letak tepek kt tenet contest itu ini....

skali lagi aku nk letak gambo'y yg aku pertaruhkan cewah ghupe ape jek.....menawan ke idok bg hubby aku sangat menawan....die kate time nih pas die wat tonyoh2 sbb mulut kecik kan wat muncung omag ai sape penah nengok tau le....untuk keputusan tp 10 kome nengok kt sini....ade harapan kah????kita tungguuuuuuuuuuuuuu.....zasssssssssss

5 comments:

che'wa said...

gud luck ummi & bb airis!!!

arisyanaziq said...

MMG SWEET... suker... suker... suker sgt tgok... congrate!!! sila emailkan alamat penuh seperti yg tertera di blog saya ok...

eimah said...

@ kak wa~yeah!!!

@ibuarisyanaziq~ :) time kasih...saya dh emailkan

nasaoji said...

nature je muncung airis tu..

arisyanaziq said...

alahai kenapa saya x terimapn alamatnyer... plz hantar balik...
r_risyanaziq@ymail.com