Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, December 24, 2009

owh....itu la manusia.....

kate orang...kite slalu pk'k....
kate orang...selagi celik mate xpernah abih....
kate orang...wat kite jd x menentu....
kate orang....selalu ambk pusing....
kate orang....sume kite xbetoi.....
kate orang...selalu wat kite tension....
ye tu yg aku rs.....arghhhhh ade aku kesah??????ye mmg aku kesah sbb wat aku tension.....tuh la kate orang selalu wat kite menderite dengan kate2 xkurang dengan mimik muke.....tp pk2 blk ade aku kaco ke idup orang??????????????????

3 comments:

nz said...

salamun'alaik

begitulah kita semua.
selalu letak mata manusia sbg hakim..
jarang sekali letak mata tuhan sbg hakim..
sdgkan yg menghakimi manusia itu adlh tuhan semata.


:)

salam perkenalan.

solat dan zikir mampu hilangkan tension insyaAllah

Anonymous said...

Imah, jgn kesah apa org kata. apa je yg smpi kat telinga ko, lantakkan je. nanti dah penat dorg senyap lah. dosa bertimpal2, msti dorg akn penat pnya ;)

nusk said...

mah..hope evrytg will b fine...