Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, July 16, 2009

hye....kembali dgn kisah konvo aku....

wah xsangke aku ble hadiri konvo hehehehe wah skima'y ayat....igt xmerase da...naik ngn peyot m'boyot hahahaha....tp da pakai jubah tidak nmpk lg ekekekeke....aku ambk ngn naib canselor aje.....last minit xdpt plak canselor'y....aduhai frust btoi....tp xpe la ngn sesape pn same jek....canselor aku skrg permaisuri nur zahirah...die kem slm jek wakakaka bkn utk aku tp utk sume hahahaha...w'salam wahai permaisuri ku :)....


punye la lame aku tempah baju utk konvo hampir mencecah 3 thn la usia tempahan aku tuh hahahaha xpenah pakai oooo punye nk simpan untuk majlis bersejarah nih....punye la sdh....bkn sdh ape mst xmuat da nk pkai baju tuh....seminggu sblm nk g tuh saje try mane tau keajaiban t'jadi kuang2....aku pn testing2 123 tara.......muat weh....cayalah xsangke btoi aku muat lg akan baju yg aku tempah 3 thn dulu ekekekeke.....
nih name'y posing control perut ye ekekekeke...nih dok btoi2 bawah air-cond ye sbb nk bg make up tahan lame bg kebas muke tau anak2 bile kebas muke tuh tahan la make up kite ekekekeke....
mase nih mak ai paneh weh...mcm2 paneh weh paneh nk marah pn ade paneh bahang pn ade ekekekeke....paneh bkn pe org dok b'siap2 deme pn nyebuk nk memanggil pd hal nk msk lmbt lg dlm s'tgh jam lg....xpe la xble bengang panjang2 nnt naik darah aku plak hahahahaha....konvo aku kali nih ade org baru dalam idup aku iaitu my husband la my hubby...first time die pekene kemeja batik....mak aku teruje nengok'y kate'y mcm YB plak ekekeke Mr. H ape lg malu le sesangat hihihihihi tu la perangai my hubby xble kene puji malu sesangat....




























aku pe lg posing maut la weh hehehehe tu la keje moh layan gambo2 aku mase ari selase br nih...

nih kawan2 1 klas ngn aku sume patut'y ade 17 tp yg ade 13 org je yg 4 lg xdpt dtg coz kt sabah n sarawak so payah nk terbang kn masalah ongkos'y hehehehe.....
still nampak jugak peyot aku kan...ahaks rs mcm da control jek patut la naib canselor tuh dok tengok aku atas bawah seriau sbb lantai dewan tuh licin...siap senyum lambat lps skrol mak aku pakcik kt dpn aku tu pn perasan siap tanye aku ngandung ke ahaks klako la weh...nnt aku smbg upload kamera da kene ambik huhuhuhuhu

4 comments:

nusk said...

tahniah!!! tahniah!!
uii nengok kamu konvo rase tringin lak nak study lagik..hehe

*beseri2 bakal mommy neh..take care;)

eimah said...

tochey!tochey!....aku pn tingin nk smbg lg ade niat nk wat master...tgk la after ade baby kalo wat part time ble ke idok...b'seri eh???kalo ooi ke kamu make over mau lg aku b'seri kehkehkeh

che'wa said...

tahniah..my dear..finally dpt gak segulung ijazah ye..it's been a wonderful moment kan bila smua yg t'sayang disisi:D...

eimah said...

xsemeriah dl ms dpt diploma....xpe la kn nk wat cmne....