Daisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, March 6, 2009

huh mcm bagus jek....

aku paling nyampah kalo orang xtau keje orang lain tapi belagak macam tau....huh sungguh tension tau....tau nk memeningkan keje orang lain....kalo xtau tuh jangan la nk menyemakkan keje orang n nak serabatkan lagi kepale hotak.....

dan lagi kalo selalu melatah susah jugak....dulu cakap lain sekarang lain pulak cakapnye....pai selalu wat orang pening pe cite nih beb.....huh menyampah betoi.....aku bukan nak merungut tp tu la hakikatnye.....

nape la aku keje kat sini kn...selalu orang kate...."owh...bagus keje ngan family"....tp sume orang tak tau yang hakikatnya keje ngan family adalah satu TEKANAN!!!....hanya orang yang penah alami dan keje macam aku je yang akan paham dan mengerti sumenya.....

tak baik mengeluh tp pe nk wat sediri yang tanggung nk kate pe lagi mengeluh je la yang aku mampu...sabo je la aku....dan aku harap Allah masih lagi bagi aku kesabaran untuk aku....

5 comments:

nusk said...

mah jgn tensen eh nanti kite jumpa kenduri dijah:)

nasaoji said...

sabar2 mah ek...

sonang2, jom join gomen...hehehehe....

eimah said...

huhuhuh mmg aku sabo...aku tgh menunggu la org pggl intebiu udah....mudahan aku dpt le....

Call me -fa- said...

uiks....marah bebeno kamu...takut pulak aku

che'wa said...

eimah..
i really know how do u fell coz akak pun nyampah nggeeee...tension!